• Polski new look

Autor Barbara Banaś, Anna Pol
Wydawnictwo Marginesy
Stron 360
Rok wydania 2022
Oprawa zintegrowana
53.69
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 17 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788367510080

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon

To pozycja, którą każdy miłośnik designu i kolekcjoner ceramiki powinien mieć!

Design przełomu dekad lat 50. i 60. XX wieku reklamowano często jako "new look". Ten wpadający w ucho zwrot stał się hasłem wywoławczym debiutanckiej kolekcji Christiana Diora, do Polski zaś nowe trendy dotarły na krótko przed polityczną "odwilżą" 1956 roku. Niezwykłą rolę w propagowaniu "nowoczesności" i pojęcia "dobrego wzoru" odegrał założony przez Wandę Telakowską Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.

Ceramiczny design lat 50. i 60. w Polsce to jednak nie tylko projekty powstające w pracowniach Zakładu Ceramiki i Szkła IWP - to ciekawa i dotąd rzadko prezentowana oferta polskich wytwórni porcelany, porcelitu i fajansu.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia