Piszę wielkie litery po śladzie

Dostępność: 21 szt.

Cena: 23.44

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Magdalena Hinz
Stron:
40
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
20,5x29,7
Data wydania:
2025-08-04
Status:
Nowość
Wydawca:
Harmonia podręczniki
Wydanie:
Oferta podręcznikowa
Waga
0.176 kg
EAN:
9788383098647

Publikację opracowano z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Mogą z niej korzystać także dzieci rozwijające się prawidłowo, które rozpoczynają naukę pisania.

Celem zaproponowanych ćwiczeń jest trening kreślenia wielkich liter drukowanych, których kształt jest najłatwiejszy do napisania przez uczniów z obniżoną sprawnością grafomotoryczną.
Dzieci pracujące z tym zeszytem zapoznają się z prawidłowym kształtem liter, ich położeniem w liniaturze, wielkością i proporcjami, a także właściwym kierunkiem kreślenia oraz kolejnością ruchów ręki.
Dodatkowo kształcą płynność i tempo pisania oraz doskonalą koordynację wzrokowo-ruchową.

Na każdej stronie zeszytu uczeń ćwiczy pisanie tylko jednej litery drukowanej.
Pracę zaczyna w dużych liniaturach, a potem stopniowo przechodzi do coraz mniejszych.
Prawie wszystkie znaki kreśli po śladzie, dzięki czemu powinien dobrze zapamiętać ich kształt i sposób pisania.

Na końcu książki znajdują się ćwiczenia w pisaniu wyrazów, najpierw najkrótszych (dwu- i trzyliterowych), a potem coraz dłuższych.
Zadania te można potraktować jako wstęp do nauki pisania zdań i tekstów.

 

 

Parametry:
Autor:
Magdalena Hinz
Stron:
40
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
20,5x29,7
Data wydania:
2025-08-04
Status:
Nowość
Wydawca:
Harmonia podręczniki
Wydanie:
Oferta podręcznikowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: