Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Publikację opracowano z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Mogą z niej korzystać także dzieci rozwijające się prawidłowo, które rozpoczynają naukę pisania.
Celem zaproponowanych ćwiczeń jest trening kreślenia wielkich liter drukowanych, których kształt jest najłatwiejszy do napisania przez uczniów z obniżoną sprawnością grafomotoryczną.
Dzieci pracujące z tym zeszytem zapoznają się z prawidłowym kształtem liter, ich położeniem w liniaturze, wielkością i proporcjami, a także właściwym kierunkiem kreślenia oraz kolejnością ruchów ręki.
Dodatkowo kształcą płynność i tempo pisania oraz doskonalą koordynację wzrokowo-ruchową.
Na każdej stronie zeszytu uczeń ćwiczy pisanie tylko jednej litery drukowanej.
Pracę zaczyna w dużych liniaturach, a potem stopniowo przechodzi do coraz mniejszych.
Prawie wszystkie znaki kreśli po śladzie, dzięki czemu powinien dobrze zapamiętać ich kształt i sposób pisania.
Na końcu książki znajdują się ćwiczenia w pisaniu wyrazów, najpierw najkrótszych (dwu- i trzyliterowych), a potem coraz dłuższych.
Zadania te można potraktować jako wstęp do nauki pisania zdań i tekstów.
Parametry:
Autor:
Magdalena Hinz
Stron:
40
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
20,5x29,7
Data wydania:
2025-08-04
Status:
Nowość
Wydawca:
Harmonia podręczniki
Wydanie:
Oferta podręcznikowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.