Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
PUS Namyślanki wzrokowe dla czterolatków ćwiczenia percepcji wzrokowej dla najmłodszych
Symbol:
Dostępność:
6
szt.
Cena:28.93
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Agata Indrychowska
Stron:
32
Rok wydania:
2024
Oprawa:
Miękka
Format:
14x25,5
Data wydania:
2024-11-20
Status:
JEST
Wydawca:
EPIDEIXIS
Wydanie:
1
Waga
0.074 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788375142433
Namyślanki wzrokowe dla czterolatków to pierwsza z czterech nowych książeczek PUS dla przedszkolaków, przeznaczonych do wspierania rozwoju percepcji wzrokowej.
Celem książeczki PUS Namyślanki wzrokowe dla czterolatków ćwiczenia percepcji wzrokowej dla najmłodszych jest wspomaganie rozwoju:
percepcji wzrokowej,
analizy i syntezy wzrokowej,
koncentracji uwagi,
logicznego myślenia.
Ćwiczenia percepcji wzrokowej u dzieci
Zmysł wzroku to główny analizator w procesach poznawczych; zapamiętujemy aż 80% z tego, co widzimy.
To poprzez wzrok pozyskujemy większość informacji z otaczającego nas świata.
Lecz wzrok to coś więcej niż tylko widzenie czegoś.
Dla prawidłowego funkcjonowania w świecie potrzebujemy również umiejętności rozpoznawania i różnicowania bodźców oraz rozumienia tego, co widzimy. Potrzebujemy dobrze rozwiniętej percepcji wzrokowej.
Dzięki niej jesteśmy w stanie na przykład łączyć twarze ludzi z ich imionami czy przedmioty z ich nazwami, rozumieć, co czytamy czy też właściwie oceniać odległość.
Percepcję wzrokową należy stymulować na każdym etapie życia i w każdym wieku, również we wczesnym dzieciństwie.
Im więcej opartych na zabawie ćwiczeń rozwijających percepcję wzrokową wykonuje dziecko, tym lepszy i pełniejszy jego rozwój.
Dziecko z właściwie rozwiniętą percepcją wzrokową osiąga lepsze efekty w nauce i odnosi większe korzyści z przyswajania nowych rzeczy.
Wszystkie ćwiczenia znajdujące się w tej i kolejnych książeczkach serii ułożono zgodnie z zasadą stopniowania trudności - od łatwiejszych do trudniejszych. Przyjęty w poszczególnych częściach serii podział na kategorie wiekowe jest umowny i nie należy traktować go sztywno.
To raczej orientacyjny punkt odniesienia.
Warto bowiem dobierać znajdujące się w książeczkach ćwiczenia do indywidualnych możliwości i aktualnego poziomu rozwoju dziecka, pamiętając, aby nie były one dla niego ani zbyt łatwe, ani zbyt trudne (to zasada obowiązująca dla całego systemu edukacji PUS i wszystkich książeczek). Dzięki takim ćwiczeniom dziecko będzie mogło harmonijnie i w odpowiednim dla siebie tempie rozwijać swój intelektualny potencjał.
Rozwój percepcji wzrokowej u dzieci
Dzięki metodzie PUS dzieci mogą rozwiązywać te ćwiczenia samodzielnie, jak również mogą samodzielnie sprawdzać poprawność wybranych odpowiedzi. Ten sposób zdobywania wiedzy i nowych umiejętności wzmacnia w dzieciach poczucie sprawczości oraz wewnętrzną motywację do dalszej nauki. Pomaga także budować odpowiedzialność za własny rozwój i podejmowane w jego ramach aktywności.
Książeczka PUS Namyślanki wzrokowe dla czterolatków
Z książeczek z serii można korzystać w trakcie nauki i zabaw realizowanych w formie edukacji domowej, jak również w: