PUS Koduj, szyfruj 1

Dostępność: 10 szt.
24.12
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Agata Indrychowska
Wydawnictwo:
EPIDEIXIS
Stron:
32
Rok wydania:
2018
Oprawa:
broszurowa
Format:
16,7x23,5 cm
Waga
0.15 kg
EAN:
9788375141665
Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania to książeczka PUS adresowana do dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Zawiera zadania, których celem jest ćwiczenie umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, czyli kompetencji niezbędnych w codziennym życiu.
Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania
Kodowanie i programowanie to bardzo ważne i potrzebne w dzisiejszym świecie umiejętności. Zgodnie z obowiązującą podstawą programową uczą się ich już dzieci w młodszych klasach szkoły podstawowej. Jest to wstęp do późniejszych zajęć informatycznych oraz jeden ze sposobów przygotowujących dzieci do życia we współczesnym skomputeryzowanym świecie.
Książeczka Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania wpisuje się w ten trend i jest ciekawą propozycją uzupełniającą gamę pomocy i materiałów ćwiczących i rozwijających te umiejętności.
Kodowanie kojarzy się
najczęściej z pisaniem skomplikowanych programów komputerowych albo tworzeniem zawiłych wzorów lub schematów. Tymczasem programowanie czy też kodowanie to pewien sposób myślenia i szereg uniwersalnych zasad i reguł. Książeczka Koduj, szyfruj pokazuje, że kodowanie może być proste, opiera się bowiem na przykładach, z którymi każdy z nas ma do czynienia na co dzień.
Zawarte w książeczce Koduj, szyfruj zadania
stworzone zostały z myślą o pierwszych krokach w kodowaniu. Te pierwsze gry i zabawy z kodowaniem odpowiadają potrzebom rozwojowym dzieci. Ich celem jest rozwój koncentracji, logicznego myślenia, analizowania i wyciągania wniosków. Ułożone są one zgodnie z zasadą stopniowania trudności, czyli od łatwiejszych do trudniejszych. Dzieci nie muszą rozwiązywać ich po kolei, mogą wybierać te, które są dla nich ciekawe i które przyciągają ich uwagę. Zgodnie z zasadą PUS, czyli pomyśl ułóż sprawdź, pracują samodzielnie, we własnym tempie i samodzielnie sprawdzają poprawność wybranych odpowiedzi.
Parametry:
Autor:
Agata Indrychowska
Wydawnictwo:
EPIDEIXIS
Stron:
32
Rok wydania:
2018
Oprawa:
broszurowa
Format:
16,7x23,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: