Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ortograffiti Miks poziom średnio zaawansowany część 2 klasy IV-VI
Symbol:
Dostępność:
21
szt.
Cena:47.54
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Renata Czabaj,Danuta Chwastniewska
Stron:
96
Rok wydania:
2024
Oprawa:
Miękka
Format:
20,5x29,5
Data wydania:
2025-01-09
Status:
JEST
Wydawca:
OPERON PODRĘCZNIKI 2
Wydanie:
1
Waga
0.262 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788381975209
Nowa wersja Ortograffiti. Czytam, rozumiem piszę dla uczniów klas IV-VI
Zeszyt ćwiczeń przeznaczony dla uczniów z dysleksją i dysortografią z klas IV-VI szkoły podstawowej.
Mogą z nim pracować zarówno czwartoklasiści, jak i piątoklasiści czy szóstoklasiści - wybór zależy od poziomu umiejętności ucznia.
W podejściu standardowym najlepiej zacząć od realizacji zadań z części 1. zeszytu z poziomu podstawowego, by potem przejść do kolejnych części i poziomów. Cała seria składa się z sześciu zeszytów ćwiczeń na różnych poziomach trudności, po dwa zeszyty na rok szkolny.
W jednym zeszycie ćwiczeń zgromadzono zróżnicowany materiał ortograficzny - miks trudności ortograficznych, który następnie jest powtarzany w kolejnych zeszytach, ale na wyższym poziomie.
Taki układ wynika z przeprowadzonych badań, które wykazały, że uczniowie z dysleksją lepiej przyswajają treści przedstawiane w krótkich, skoncentrowanych pigułkach, a następnie wielokrotnie powtarzane, niż zebrane w długich, jednorazowych sekwencjach (jedna zasada ortograficzna przez dłuższy czas).
Dlaczego warto wybrać nową wersję Ortograffiti do pracy z uczniem z dysleksją i dysortografią?
Ponieważ zamieszczone w serii ćwiczenia rozwijają:
umiejętność czytania, zwłaszcza w zakresie tempa czytania i rozumienia czytanego tekstu,
umiejętność pisania poprawnego pod względem ortograficznym,
funkcje uczestniczące w nauce czytania i pisania: wzrokowo-przestrzenne, słuchowo-językowe i motoryczne,
zdolność szybszego uczenia się przez wprowadzenie technik aktywizujących mózg,
umiejętność samooceny, która podnosi motywację do nauki.
Zeszyt ćwiczeń składa się z 11 bloków - każdy przeznaczony do realizacji na jednych zajęciach 45-minutowych:
Zabawy z ortografią - rozgrzewka
„Ó" wymieniające się na „o", „a", „e"
„Ó" niewymienne
„U" w czasownikach zakończonych na „-uję", „-ujesz"
„Rz" wymieniające się na „r" i w zakończeniach „-arz", „-erz", „-mistrz", „-mierz"
„Ż" wymieniające się na „g", „h", „dz", „s", „z", „ź (zi)"
Czytanie ze zrozumieniem (wyrazy z „rz" i „ż"); interpunkcja
„Ch" wymieniające się na „sz", „s", „ś", „si"
„H" niewymienne; „h" wymieniające się na „g", „z", „ż"; „h" po „z"
Czytanie ze zrozumieniem (wyraz z „ch" i „h"); interpunkcja