Organizacja spotkań biznesowych i konferencji

Dostępność: 8 szt.
40.43
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Beata Sawicka, Ewa Świstak
Wydawnictwo:
Format-AB
Stron:
148
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Waga
0.15 kg
EAN:
9788366796041

Organizacja spotkań biznesowych i konferencji to podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie dodatkowych umiejętności zawodowych jako rozszerzenie programu kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa

branżowego (Dz.U. 2019 poz. 991).

Celem podręcznika jest przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do organizacji różnorodnych spotkań biznesowych i konferencji w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami, wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.

Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa, lecz także osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.

Parametry:
Autor:
Beata Sawicka, Ewa Świstak
Wydawnictwo:
Format-AB
Stron:
148
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: