-
Odwagi! Nie musisz być doskonała!
Symbol:
27.82
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 4 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788327159557 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Nie bój się błędów, żyj odważnie!
Wyobraź sobie życie bez ciągłej obawy, czy jesteś wystarczająco dobra. Życie, w którym nie obchodzi Cię, co pomyślą inni, ani jak prezentujesz się na Instagramie. Wyobraź sobie, że wyzwalasz się z poczucia winy i przestajesz zadręczać każdym potknięciem.
Autorka zachęca kobiety do porzucenia perfekcjonizmu i do podejmowania odważnych, a nawet ryzykownych decyzji. Ujawnia źródła zaszczepianego w nas kultu doskonałości oraz mechanizmy, którym od dziecka jesteśmy poddawane. Saujani opisuje także skutki tych zjawisk w dorosłym życiu i dzieli się z czytelniczkami pomysłami, jak sprawić, by odważne działanie stało się nawykiem. Reshma Saujani jest założycielką fundacji Girls Who Code organizacji non-profit, której celem jest zniwelowanie różnić w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn w dziedzinie IT. Poprzez naukę programowania uczy dziewczynki odwagi i pewności siebie.
Wyobraź sobie życie bez ciągłej obawy, czy jesteś wystarczająco dobra. Życie, w którym nie obchodzi Cię, co pomyślą inni, ani jak prezentujesz się na Instagramie. Wyobraź sobie, że wyzwalasz się z poczucia winy i przestajesz zadręczać każdym potknięciem.
Autorka zachęca kobiety do porzucenia perfekcjonizmu i do podejmowania odważnych, a nawet ryzykownych decyzji. Ujawnia źródła zaszczepianego w nas kultu doskonałości oraz mechanizmy, którym od dziecka jesteśmy poddawane. Saujani opisuje także skutki tych zjawisk w dorosłym życiu i dzieli się z czytelniczkami pomysłami, jak sprawić, by odważne działanie stało się nawykiem. Reshma Saujani jest założycielką fundacji Girls Who Code organizacji non-profit, której celem jest zniwelowanie różnić w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn w dziedzinie IT. Poprzez naukę programowania uczy dziewczynki odwagi i pewności siebie.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.