Obsługa konsumenta ćw. REA

Symbol: 9788302147340
Dostępność: 100 szt.
53.85
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawnictwo:
WSiP
Stron:
192
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Format:
21,7x29,7 cm
Waga
0.15 kg
EAN:
9788302147340

Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).

  • Omawia zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta.
  • Pokazuje techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań.
  • Wprowadza terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej.
  • Wprowadza podstawy protokołu dyplomatycznego.

Zeszyt zawiera wiele wskazówek, ułatwiających wykonanie zadań, i liczne ilustracje, które pomagają w zrozumieniu omawianych treści i stanowią wzór do naśladowania przy nauce poszczególnych technik związanych z branżą hotelarską. 

Parametry:
Autor:
Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawnictwo:
WSiP
Stron:
192
Rok wydania:
2016
Oprawa:
broszurowa
Format:
21,7x29,7 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: