• Obsługa konsumenta ćw. REA

Symbol: 9788302147340
Autor Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawnictwo WSiP
Stron 192
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Format 21,7x29,7 cm
54.71
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 100 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788302147340

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon

Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).

  • Omawia zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta.
  • Pokazuje techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań.
  • Wprowadza terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej.
  • Wprowadza podstawy protokołu dyplomatycznego.

Zeszyt zawiera wiele wskazówek, ułatwiających wykonanie zadań, i liczne ilustracje, które pomagają w zrozumieniu omawianych treści i stanowią wzór do naśladowania przy nauce poszczególnych technik związanych z branżą hotelarską. 

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia