-
Obrazy na rynku finansowym
Symbol:
71.12
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 3 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788380856752 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Traktowanie sztuki jako inwestycji w klasycznym ujęciu nauki finansów wymaga odniesienia się do efektywności inwestycji, czyli podejścia ilościowego do tego problemu. Celem publikacji jest zdobycie nowej w polskich warunkach wiedzy na temat mechanizmów cenotwórczych i efektywności inwestycji w obrazy. Jest to istotne novum w rozwoju wiedzy na temat funkcjonowania rynku malarstwa jako segmentu rynku finansowego i oznacza wzmocnienie pozycji obrazów jako aktywa inwestycyjnego w głównym nurcie nauki finansów. Nowatorstwo i oryginalny wkład prezentowanej monografii dotyczą przedmiotu badań i metody badawczej. Obejmują: zbadanie i opisanie aukcyjnego rynku malarstwa w Polsce, wykorzystanie narzędzi wielorakiej regresji hedonicznej dla identyfikacji i kwantyfikacji determinant cen i ich zmienności. Dotyczą także zbudowania unikalnego, adekwatnego do warunków polskiego rynku malarstwa, hedonicznego indeksu cen dzieł sztuki, w którym cena obrazu jest funkcją jego charakterystyk.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.