• Na dworze. Znajdź to!

Autor Izabela Gołaszewska
Stron 140
Rok wydania 2024
Oprawa twarda
Format 17,5x18,5
Data wydania 2024-04-16
Status Nowość
Wydawca Kapitan Nauka
Wydanie 1
Seria Znajdź to!
28.97
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 21 szt.
Waga 0.306 kg
EAN 9788367816076

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon

Znajdź to! Na dworze to zestaw 120 zabaw, które idealnie sprawdzą się w plenerze - na spacerze, pikniku, przyjęciu urodzinowym czy w grze w podchody. Dzięki nim dzieci spędzą wartościowy czas na świeżym powietrzu, a przy okazji rozwiną kreatywność i myślenie logiczne.

W zestawie znajduje się 60 misji, czyli haseł z obrazkami do poszukiwania skarbów, oraz 60 wyzwań, które można realizować w pojedynkę lub zespołowo. Hasła na niebieskiej stronie kart są łatwiejsze, a na zielonej - nieco trudniejsze, dzięki temu szanse na jak najszybsze znalezienie skarbów mają zarówno maluchy, jak i starszaki.

Wyzwania zostały podzielone tak, aby rozwijać zainteresowania i mocne strony dzieci. Są więc zadania dla konstruktorów, artystów, sportowców i uwielbiających wymyślać historie. Przy każdym z czterech typów wyzwań umieszczono informacje, które pomysły wymagają brudzenia rąk, a które użycia tylko wyobraźni i wskazywania elementów.

Uczestnicy zabawy będą więc szukać czegoś zielonego, czegoś szorstkiego lub czegoś pachnącego, zbudują stołówkę dla mrówek lub ślimaków, wymyślą historyjkę, która dzieje się w koronach drzew, sprawdzą, ile osób jest potrzebnych, by objąć pień najszerszego drzewa, oraz pokonają tor przeszkód z patyków lub gałązek.

Znajdź to! Na dworze to świetny sposób na angażującą rozrywkę, która odciągnie dzieci od telewizorów i komputerów oraz zachęci je do dużej dawki ruchu na dworze, a rodzicom da chwilę odpoczynku.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia