• Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie...

Autor Wayne L. Winston
Wydawnictwo APN PROMISE
Stron 900
Rok wydania 2019
Oprawa broszurowa
86.96
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 4 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788375413793

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2019 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. Nowe wydanie obejmuje zagadnienia od PowerQuery po nowe typy danych geograficznych i giełdowych. Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 800 problemów opartych na prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stają analitycy.
Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programi e Excel
Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analiz
Wykorzystanie Power Query do pobierania i przekształcania danych z wielu rozmaitych źródeł
Nowe typy danych i sześć nowych funkcji
Ilustrowanie spostrzeżeń w danych geograficznych i czasowych przy użyciu Map 3D
Podsumowywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i statystyk opisowych
Używanie linii trendu, regresii wielokrotnej i wygładzania wykładniczego
Kluczowe funkcje finansowe, statystyczne i czasowe
Przetwarzanie złożonych optymalizcji przy użyciu Excel Solver
Wykonywanie symulacji Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacyjnych
Wykorzystanie modelu danych i Power Pivot do skutecznego budowania i wykorzystywania relacyjnych źródeł danych
Automatyzacja powtarzalnych zadań przy użyciu makr
O autorze
Wayne L. Winston jest emerytowanym profesorem Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston, gdzie zdobył ponad 40 nagród za efektywne nauczanie. Wykładał najbardziej efektywne techniki wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics. Dwukrotny zwycięzca konkursu Jeopardy!
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia