Medialne fenomeny i paradoksy

Dostępność: 4 szt.
23.21
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Jacek Dąbała
Wydawnictwo:
Universitas
Stron:
260
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Format:
13,5x20,5 cm
Waga
0.15 kg
EAN:
9788324235407
() Profesor Jacek Dąbała prowadzi nas w kierunku świata zdroworozsądkowego () Filip Bajon (profesor, reżyser i scenarzysta, PWSFTviT).
() Lektura tej książki przypomina zwiedzanie planety Ziemia ponaddźwiękowym myśliwcem () Łukasz Barczyk (reżyser i scenarzysta, PWSFTviT).
Do poznania świata przez media () potrzeba nowego języka. Jacek Dąbała taki proponuje () Robert Cieślak (profesor, medioznawca, UW).
() bezlitośnie obnaża słabości medialnych kanonów () Maciej Czajkowski (dziennikarz współpracujący z BBC News i Gazetą Wyborczą).
() autor () nie ogranicza się do opisu rzeczywistości, ale też uczy odporności na manipulację. I jeszcze ta forma! Błyskotliwa, krótka () Katarzyna Kolenda-Zaleska (dziennikarka w Fakty TVN).
Parametry:
Autor:
Jacek Dąbała
Wydawnictwo:
Universitas
Stron:
260
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Format:
13,5x20,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: