• Medialne fenomeny i paradoksy

Autor Jacek Dąbała
Wydawnictwo Universitas
Stron 260
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Format 13,5x20,5 cm
22.84
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 3 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788324235407

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
() Profesor Jacek Dąbała prowadzi nas w kierunku świata zdroworozsądkowego () Filip Bajon (profesor, reżyser i scenarzysta, PWSFTviT).
() Lektura tej książki przypomina zwiedzanie planety Ziemia ponaddźwiękowym myśliwcem () Łukasz Barczyk (reżyser i scenarzysta, PWSFTviT).
Do poznania świata przez media () potrzeba nowego języka. Jacek Dąbała taki proponuje () Robert Cieślak (profesor, medioznawca, UW).
() bezlitośnie obnaża słabości medialnych kanonów () Maciej Czajkowski (dziennikarz współpracujący z BBC News i Gazetą Wyborczą).
() autor () nie ogranicza się do opisu rzeczywistości, ale też uczy odporności na manipulację. I jeszcze ta forma! Błyskotliwa, krótka () Katarzyna Kolenda-Zaleska (dziennikarka w Fakty TVN).
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia