Medialna wojna polsko-polska

Dostępność: 50 szt.

Cena: 32.37

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Łukasz Żygadło
Stron:
280
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,5x20,5
Data wydania:
2025-08-19
Status:
Nowość
Wydawca:
ZONA ZERO
Wydanie:
1
Waga
0.358 kg
EAN:
9788368123401

Niezwykła książka podsumowująca polską rzeczywistość medialną autorstwa znanego komentatora z kanału YT Analiza Polityczna, którego codzienne wejścia śledzi 180 tys. subskrybentów. 
Rozpoczyna się od schyłku PRL-u i opowieści o propagandowym sukcesie Jaruzelskiego w stanie wojennym. Zagląda za kulisy transformacji mediów po roku 1989, opisując monopol medialny strony liberalno-lewicowej  i wejście kapitału zagranicznego. Tłumaczy zasadę i przyczyny tworzenia kasty medialnych celebrytów i informacyjnego parasola ochronnego nad wybraną klasą polityczną - na przykładzie prezydenckiej pary Kwaśniewskich, którzy do tej pory królują w rankingach zaufania społecznego.

Autor sięga również do doświadczeń  mediów światowych:

•    Pucz za weneckim lustrem czyli jak big techy rzadzą nami bez żadnej kontroli społecznej
•    Programowanie neurolingwistyczne. Język jako narzędzie wpływu
•    Teoria deindywidualizacji i inżynieria społeczna
•    Algorytmy, bańki Informacyjne i fale hejtu w sieci społecznościowej 
•    Boty i trolle: armie cyfrowej wojny. Deepfake trzęsie światem
•    Co mogą celebryci, czyli efekt Taylor Swift 
•    Ciemna strona ekranu. Zagrożenia płynące ze współczesnych mediów

Łukasz Żygadło przypomina, jak wyglądała od kulis „nocna zmiana" i obalenie rządu Olszewskiego. Naświetla, jaką cezurą w mediach okazała się katastrofa smoleńska i towarzyszący jej przemysł pogardy. Przygląda się medialnemu tworzeniu partii politycznych w kolejnych akcjach „Zróbmy sobie koalicjanta"- opisuje rolę Palikota, Petru i Hołowni. Przypomina medialne ustawki jak wymyśloną aferę z nazistami świętującymi w lesie urodziny Hitlera.  W książce znalazły się liczne fragmenty wywiadów udzielonych autorowi, wypowiedzi naukowców, polityków i ludzi mediów.

•    Game changer polskiego ekosystemu medialnego - media społecznościowe
•    Młode wilki i tiktokowi politycy wymiatają stare złogi medialne
•    Próby wymuszania bojkotu reklamowego nowych mediów
•    Fenomen Kanału Zero
•    Zagraniczne środki w polskich mediach. US AID i kampanie wyborcze

Parametry:
Autor:
Łukasz Żygadło
Stron:
280
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,5x20,5
Data wydania:
2025-08-19
Status:
Nowość
Wydawca:
ZONA ZERO
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie