-
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Symbol:
86.78
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 7 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788365357373 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.