• Media jako przestrzenie muzyki

Autor praca zbiorowa
Wydawnictwo Katedra Wydawnictwo Naukowe
Stron 304
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Format 12x19,5 cm
28.88
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 9 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788365155313

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
Książkę Media jako przestrzenie muzyki postrzegam jako ważną, potrzebną i wartościową. Wypełnia ona swoistą białą plamę w obszarze badań nad społeczno-kulturowymi aspektami funkcjonowania muzyki. Jej wartość stanowi sam jej przedmiot muzyka, rzadko eksplorowana w dyskursie naukowym. O bogactwie recenzowanej monografii świadczy wielość perspektyw i paradygmatów naukowych prezentowanych przez autorów zaproszonych do wspólnego namysłu nad kondycją muzyki we współczesnym krajobrazie kulturowym i medialnym. Owa wielość spojrzenia sprawia, że prezentowany obraz staje się możliwie pełny i barwny, choć nie rości sobie prawa do wyczerpywalności. W wielu wymiarach wydaje się jedynie podawać w wątpliwość, prowokować, inicjować dyskusję, przekonywać do tak właściwego chociażby dla muzyki rockowej bycia w kontrze, i ten właśnie wymiar uznaję za szczególnie cenny.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia