-
Matematyka. KP dla uczniów z niepeł. intel. cz.3
![Matematyka. KP dla uczniów z niepeł. intel. cz.3 Matematyka. KP dla uczniów z niepeł. intel. cz.3](/images/rb343/338000-339000/Matematyka-KP-dla-uczniow-z-niepel-intel-cz-3_%5B338404%5D_480.jpg)
![Matematyka. KP dla uczniów z niepeł. intel. cz.3 Matematyka. KP dla uczniów z niepeł. intel. cz.3](/images/rb343/338000-339000/Matematyka-KP-dla-uczniow-z-niepel-intel-cz-3_%5B338404%5D_480.jpg)
Symbol:
40.35
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788380801417 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Może być stosowana w przedszkolach i szkołach specjalnych, klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Może być również wykorzystana jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej, czyli w przedszkolach masowych. Karty pracy mogą posłużyć także rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Zostały one przygotowane z myślą zarówno o pracy z całym zespołem, jak i w trakcie zajęć indywidualnych. Materiał zawiera zadania dotyczące:
poznawania i utrwalania podstawowych pojęć kalendarzowych;
orientacji w stosunkach przestrzennych;
umiejętności wyodrębniania zbiorów;
wyodrębniania i porównywania cech wielkościowych;
rozpoznawania figur geometrycznych;
poznawania i utrwalania znajomości cyfr w zakresie 12;
podstawowych działań matematycznych
poznawania i utrwalania podstawowych pojęć kalendarzowych;
orientacji w stosunkach przestrzennych;
umiejętności wyodrębniania zbiorów;
wyodrębniania i porównywania cech wielkościowych;
rozpoznawania figur geometrycznych;
poznawania i utrwalania znajomości cyfr w zakresie 12;
podstawowych działań matematycznych
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.