Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik do nauki zawodów z branży ekonomicznej. Szkoły ponadgimnazjalne

Dostępność: 6 szt.
64.87
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Halina Szulce,Magdalena Florek,Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Stron:
264
Rok wydania:
2015
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24,2
Data wydania:
2022-04-11
Status:
JEST
Wydawca:
WSIP PODRĘCZNIKI
Wydanie:
2
Waga
0.4 kg
EAN:
9788302136085

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych).
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej. Pozwala uczniom zdobyć umiejętności podejmowania decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywania planu marketingowego.
Autorzy podręcznika wsparli wiedzę licznymi przykładami i ćwiczeniami, aby nauczyć kandydatów do zawodu stosowania teorii w praktyce.
Parametry:
Autor:
Halina Szulce,Magdalena Florek,Karolina Janiszewska, Tomasz Żyminkowski
Stron:
264
Rok wydania:
2015
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24,2
Data wydania:
2022-04-11
Status:
JEST
Wydawca:
WSIP PODRĘCZNIKI
Wydanie:
2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: