-
Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie...
Symbol:
34.66
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 2 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788360677070 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, "Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej" zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, "Doświadczenia kampanii wyborczych" poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji. Opis stanowi fragment Wstępu.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.