Marketing mody strategia i promocja

Dostępność: 3 szt.

Cena: 48.77

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Harriet Posner
Stron:
240
Rok wydania:
2019
Oprawa:
Miękka
Format:
19x25,5
Data wydania:
2019-01-31
Status:
JEST
Wydawca:
Arkady
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Anna Cichowicz
Waga
0.822 kg
EAN:
9788321350646

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Parametry:
Autor:
Harriet Posner
Stron:
240
Rok wydania:
2019
Oprawa:
Miękka
Format:
19x25,5
Data wydania:
2019-01-31
Status:
JEST
Wydawca:
Arkady
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Anna Cichowicz
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie