MINECRAFT Przewodnik po Redstone wer. UA

Dostępność: 25 szt.
28.69
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
McBrien Thomas
Stron:
96
Rok wydania:
2024
Oprawa:
twarda
Format:
21x14,8
Wydawca:
Artbooks UA
Wydanie:
1
Waga
0.37 kg
EAN:
9786175231548
Dowiedz się wszystkiego, a nawet więcej o potężnym artefakcie w Minecrafcie! Myślisz, że odkryłeś już wszystko w Minecrafcie? Ale czy wiesz o czerwonym kamieniu? W tym przewodniku możesz dowiedzieć się więcej o jednym z najpotężniejszych artefaktów w grze, a także zrozumieć, jak działa elektronika. Dlaczego warto kupić: · jest to zupełnie nowe wydanie, które zawiera mnóstwo danych na temat wykorzystania czerwonego kamienia w świecie Minecrafta; · poradnik zawiera wskazówki i komentarze samych twórców gry; · przewodnik po ulubionej grze Twojego dziecka pomoże przenieść jego uwagę z komputera na książkę; · przewodnik opowie graczom, jak działa czerwony sygnał, ile możliwości wykorzystania czerwonego pyłu, a także będzie mógł tworzyć przydatne schematy i udoskonalać swoje projekty. Ciekawe fakty: · Badanie przeprowadzone przez profesor informatyki Uniwersytetu Kalifornijskiego Constance Steinkuler wykazało, że przewodniki po Minecraft motywują dzieci do czytania tekstów na bardziej złożonym poziomie. · Gra uczy pracy w zespole, zarządzania zasobami oraz dostarcza podstaw programowania, rozwija zdolności twórcze i umiejętności odpowiedzialne za wysoką produktywność. · W 2013 roku szkoła średnia Viktora Rudberga w Sztokholmie wprowadziła grę Minecraft jako obowiązkowy element programu nauczania dla wszystkich 13-latków. Nauczyciele mówią, czego ta gra uczy dzieci: „Uczą się o problemach środowiskowych, o tworzeniu przedmiotów, a nawet o tym, jak planować przyszłość". · W 2016 roku Microsoft włączył grę Minecraft do programu badań nad sztuczną inteligencją. Później dołączyła do niej firma Google, zainteresowana możliwościami samouczenia się sztucznej inteligencji od zera do pewnego poziomu. Gra okazała się doskonałym narzędziem do osiągnięcia tego celu i rzeczywiście jest wykorzystywana w niektórych instytucjach edukacyjnych do nauczania uczniów, od tradycyjnych przedmiotów akademickich po sztuki piękne i poezję.
Parametry:
Autor:
McBrien Thomas
Stron:
96
Rok wydania:
2024
Oprawa:
twarda
Format:
21x14,8
Wydawca:
Artbooks UA
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: