-
LOGOTOMY z głoskami szeregu syczącego S, Z, C, DZ
Symbol:
46.03
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 13 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788362739233 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu syczącego s, z, c, dz. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne
Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.
Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Zadbano o to, by wprowadzać ćwiczenia etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności, dlatego poszczególne głoski utrwalane są w na-stępujących kolejno realizacjach:
w izolacji,
w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).
Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.
Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Zadbano o to, by wprowadzać ćwiczenia etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności, dlatego poszczególne głoski utrwalane są w na-stępujących kolejno realizacjach:
w izolacji,
w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.