-
Księga dobrych praktyk najlepiej zorganizowanych..
Symbol:
69.17
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 7 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788366337046 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Zajrzyj do głowy przedstawicieli polskiego biznesu z najwyższej półki. Poznaj dobre praktyki polskich przedsiębiorców, którym udało się stworzyć wyjątkowe firmy wyjątkowe nie tylko w oczach ich właścicieli, lecz także w oczach ich pracowników, kontrahentów oraz klientów. Przeczytaj wywiady z ludźmi, którzy odnieśli sukces w sektorze prywatnym i zgodzili się podzielić swoimi doświadczeniami oraz przemyśleniami. Skorzystaj z ich ciężko zdobytej wiedzy zebranej w tej pięknie wydanej książce!
Przedmiotem tej książki nie są sugestie i pomysły na model biznesowy. Istnieje już wiele publikacji na ten temat. Zakładam, że tę wiedzę już masz, a teraz celujesz w coś więcej w stworzenie firmy wyjątkowej, ponadczasowej. W jej nieustanne ulepszanie i pomnażanie zysków. Zadowoleni pracownicy, profesjonalna organizacja i dbałość o doświadczenia klienta mają ogromny wpływ na wartość przedsiębiorstwa. To fundament, na którym możesz oprzeć każdy biznes.
Krystian Pluciak, autor Księgi dobrych praktyk
Mało kto interesuje się metodami zarządzania i tym, co mają do powiedzenia właściciele odnoszących sukcesy małych firm czyli zwyczajni, zatrudniający 100 lub 200 osób przedsiębiorcy z sąsiedztwa. W biznesie odnieśli sukces jakich mało. Miliony ludzi pragną znaleźć się na ich miejscu. Krystian spotkał się właśnie z takimi przedsiębiorcami i każdego z nich dokładnie wypytał o dobre praktyki w ich firmach. Z każdej rozmowy Czytelnik wyciągnie lekcję dla siebie.
Kamil Cebulski, przedsiębiorca
Przedmiotem tej książki nie są sugestie i pomysły na model biznesowy. Istnieje już wiele publikacji na ten temat. Zakładam, że tę wiedzę już masz, a teraz celujesz w coś więcej w stworzenie firmy wyjątkowej, ponadczasowej. W jej nieustanne ulepszanie i pomnażanie zysków. Zadowoleni pracownicy, profesjonalna organizacja i dbałość o doświadczenia klienta mają ogromny wpływ na wartość przedsiębiorstwa. To fundament, na którym możesz oprzeć każdy biznes.
Krystian Pluciak, autor Księgi dobrych praktyk
Mało kto interesuje się metodami zarządzania i tym, co mają do powiedzenia właściciele odnoszących sukcesy małych firm czyli zwyczajni, zatrudniający 100 lub 200 osób przedsiębiorcy z sąsiedztwa. W biznesie odnieśli sukces jakich mało. Miliony ludzi pragną znaleźć się na ich miejscu. Krystian spotkał się właśnie z takimi przedsiębiorcami i każdego z nich dokładnie wypytał o dobre praktyki w ich firmach. Z każdej rozmowy Czytelnik wyciągnie lekcję dla siebie.
Kamil Cebulski, przedsiębiorca
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.