Brak towaru

Kreatywność i jakość w organizacji...

Dostępność: 0 szt.
43.55
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka,
Wydawnictwo:
CeDeWu
Stron:
162
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Waga
0.15 kg
EAN:
9788381023245
Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.
Z książki dowiesz się:
- Co jest źródłem wartości dla klienta?
- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?
- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?
Parametry:
Autor:
Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka,
Wydawnictwo:
CeDeWu
Stron:
162
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: