Kościół na rynku. Eseje pastoralne

Dostępność: 3 szt.

Cena: 28.90

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Andrzej Draguła
Stron:
384
Rok wydania:
2021
Oprawa:
twarda
Format:
14,8x21,2
Data wydania:
2021-02-01
Status:
JEST
Wydawca:
Biblioteka Więzi
Wydanie:
1
Waga
0.584 kg
EAN:
9788365424969

Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing" i „reklama" same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Parametry:
Autor:
Andrzej Draguła
Stron:
384
Rok wydania:
2021
Oprawa:
twarda
Format:
14,8x21,2
Data wydania:
2021-02-01
Status:
JEST
Wydawca:
Biblioteka Więzi
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie