-
Kościół na rynku. Eseje pastoralne
Symbol:
33.87
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 7 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788365424969 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.