Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Dostępność: 1 szt.
55.57
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Antoni Benedikt
Wydawnictwo:
ASTRUM
Stron:
170
Rok wydania:
2015
Oprawa:
broszurowa
Format:
13,5x20 cm
Waga
0.15 kg
EAN:
9788372778208
Książka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy.
Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia, kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze, że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw itp.
Reklama posługuje się swoim własnym językiem (język reklamy-language advertising), w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd. Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego (zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.
Niezbędną częścią reklamy jest Copywriting. Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telewizji, radia, kreacji w sieci. Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.
Parametry:
Autor:
Antoni Benedikt
Wydawnictwo:
ASTRUM
Stron:
170
Rok wydania:
2015
Oprawa:
broszurowa
Format:
13,5x20 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: