• Kompetencje społeczne

Autor Paweł Smółka
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Stron 216
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
Format 16,8x24 cm
Brak towaru
60.59
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 0 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788326443640
Zostaw telefon
Kompetencje interpersonalne to jedne z ważniejszych kompetencji zawodowych. Pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Nacisk położono w niej na podstawowe kwestie związane z doborem i konstruowaniem narzędzi pomocnych w oszacowaniu umiejętności interpersonalnych kandydata do pracy oraz na strategie i metody treningowe służące doskonaleniu talentów interpersonalnych pracowników.
Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru,
predyspozycje do rozwoju kompetencji społecznych,
rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji,
modele treningu umiejętności społecznych,
coaching umiejętności interpersonalnych,
programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Adresaci:
Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów zajmujących się miękkimi szkoleniami, a także wszystkich osób zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia