• Kółko i krzyżyk - gra magnetyczna ALBI

Wydawnictwo Albi
Grupa wiekowa 7+
Obudowa pudełko
Wymiary 135x135 mm
24.13
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 21 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 8590228052636

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon

Gra dla 2 graczy. Klasyczna gra, w której dwóch graczy rywalizuje ze sobą,

umieszczając symbole na siatce. Najczęściej rozgrywki w kółko i krzyżyk odbywają się na siatce o dziewięciu polach. Celem gry jest połączenie trzech symboli w jednej linii poziomo, pionowo lub ukośnie. Początki gry sięgają

starożytnych Chin i Japonii i dlatego jest uważana za jedną

z najstarszych gier w historii!

W naszej wersji gry dostępne są dwa rozmiary siatki.

Podczas gry na mniejszej (4x4) aby wygrać, należy połączyć 3 symbole. Podczas gry na większej siatce należy połączyć cztery lub pięć z nich, zależnie od ustaleń między graczami.

Gracze na zmianę wykonują ruchy i umieszczają symbole na dowolnych wolnych polach. Symbolu nie można umieścić tam, gdzie już znajduje się inny. Gracze próbują przeszkadzać sobie nawzajem i uniemożliwiać przeciwnikowi wygraną. Gra jest prosta w swej oprawie wizualnej,

ale jednocześnie dynamiczna, dlatego dostarcza rozrywki na długie godziny.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia