Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kodowanie na wesoło rysuję i zgaduję Kapitan Nauka
Symbol:
Dostępność:
3
szt.
Cena:35.72
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Katarzyna Michalec
Stron:
30
Rok wydania:
2022
Oprawa:
zintegrowana
Format:
15x21,5
Data wydania:
2022-08-22
Status:
JEST
Wydawca:
Edgard
Wydanie:
1
Seria:
Rysuję i zgaduję
Waga
0.33 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788367219525
Kodowanie na wesoło (4-7 lat) to zestaw edukacyjnych zabaw z bestsellerowej serii Rysuję i zgaduję dla przyszłych programistów i inżynierów. Zawiera ponad 100 kreatywnych zabaw (książka + karty ścieralne), które doskonalą myślenie logiczne i matematyczne, orientację przestrzenną i wyobraźnię. Zagadki stanowią świetne wprowadzenie w podstawy matematyki, robotyki i informatyki. Książka zawiera również wskazówki, jak rozwijać kompetencje cyfrowe u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Tajniki kodowania w zabawie
Kodowanie na wesoło to świetna przygoda wprowadzająca przedszkolaki i uczniów klas pierwszych w podstawy programowania. Zawiera mnóstwo łamigłówek, m.in. zabawy z rytmami, sekwencjami i algorytmami, ćwiczenia na kratownicy przygotowujące do pracy z matą do kodowania, a także ćwiczenia na wyznaczanie tras, pisanie kodu i odgadywanie szyfrów. Dla najmłodszych przygotowano zadania na obrazkach, które są bliskie ich zainteresowaniom. Łamigłówki dla starszych dzieci wykorzystują kody na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne, poszerzać zasób słownictwa oraz utrwalać umiejętności matematyczne.
Pakiet zawiera ponad 100 wciągających zadań (książka + 30 dwustronnych kart ścieralnych) kształtujących myślenie, orientację przestrzenną, uwagę oraz percepcję wzrokową. Zadania zostały tak przygotowane, aby nauka programowania kojarzyła się z ciekawym wyzwaniem - zgodnie z ideą STEM. To nowe podejście do nauki polegające na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. Integruje ono nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, by efektywniej myśleć oraz znajdować nowe pomysły.
Dzięki flamastrowi suchościeralnemu dołączonemu do zestawu łamigłówki można rozwiązywać wielokrotnie, a dzięki temu testować swoje pomysły i rozwijać umiejętności.