Kapitan Nauka. Zwierzęta. Pierwsze puzzle

Symbol: 5904905917621
Dostępność: 41 szt.
27.92
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Patrycja Grześkowiak
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Rok wydania:
2024
Waga
0.15 kg
EAN:
5904905917621

Zwierzęta. Pierwsze puzzle (12+ mies.) to wyjątkowe układanki dla najmłodszych dzieci, które rozbudzają ciekawość świata maluszków, wspierają rozwój motoryki małej i mowy, dostarczając wiele okazji do naśladowania odgłosów i nazywania zwierząt. Powtarzanie dźwięków i słów to bowiem pierwszy krok w nauce mówienia.

W poręcznym pudełku znajduje się 15 dwuelementowych układanek przedstawiających różnorodne zwierzęta domowe, wiejskie i leśne: psa, kota, kurę, kaczkę, wilka czy wiewiórkę. Dzięki kolorowym ilustracjom zabawa z puzzlami uczy również rozróżniania kolorów i kształtów oraz ćwiczy sprawność dłoni i palców.

W książeczce-harmonijce dołączonej do zestawu puzzli znajduje się mnóstwo pomysłów na zabawy zachęcające maluszka do powtarzania dźwięków i słów. Sprawdźcie wspólnie z dzieckiem, które zwierzę głośno muczy: muuuuu!, a które gdacze: ko, ko, ko, koooo! A na dobranoc przeczytajcie zabawną historyjkę ze zwierzątkami, które układają się do snu.

Wszystkie elementy układanki zostały wykonane z grubej tektury i mają zaokrąglone rogi - w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych dzieci.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Parametry:
Autor:
Patrycja Grześkowiak
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Rok wydania:
2024
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: