• Kapitan Nauka. Memory. Afryka

Wydawnictwo Kapitan Nauka
Grupa wiekowa 3+
Obudowa pudełko
Wymiary 160x190 mm
28.37
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 9 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 5907608646645

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
Memory Afryka (3+) to niezwykle prosta i atrakcyjna gra dla przedszkolaków i młodszych uczniów. Ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a przy tym prezentuje zwierzęta występujące na kontynencie afrykańskim.
Trening pamięci i uwagi jest ważnym elementem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Dzięki dobrej pamięci łatwiej opanować nowy materiał i skuteczniej radzić sobie z rozwiązywaniem zadań o różnym stopniu trudności, wymagających wykorzystania zdobytej już wiedzy o świecie. Zdolność do szybkiego zapamiętywania i łatwego łączenia faktów daje dziecku pewność siebie oraz pozwala rozwijać zainteresowania.
Skuteczny trening pamięci, koncentracji i spostrzegawczości
Gra Memory Afryka polega na zapamiętaniu ułożenia zakrytych kart i znalezieniu jak najwięcej par. W zestawie znajdują się 24 karty, na których przedstawiono zwierzęta występujące w Afryce.
Kolorowe ilustracje Katarzyny Nowowiejskiej prezentują 12 gatunków zwierząt, m.in. lwa, strusia, hipopotama, nosorożca i zebrę. Obrazki nie są identyczne, mały gracz uczy się więc rozpoznawać te same obiekty pomimo różnic między rysunkami.
Karty do gry zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój
pamięć, koncentracja, poznawanie świata, spostrzegawczość
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia