Kapitan Nauka. Co jedzą zwierzęta? Puzzle malucha

Symbol: 5904905917676
Dostępność: 2 szt.
20.71
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Grupa wiekowa:
12m+
Obudowa:
blister
Wymiary:
165x165 mm
Waga
0.15 kg
EAN:
5904905917676

Co jedzą zwierzęta? Puzzle malucha to zestaw10 dwuelementowych puzzli przedstawiających zwierzęta gospodarskie oraz egzotyczne w realistycznym otoczeniu. W czasie zabawy z puzzlami maluchy poznają bliższe i dalsze otoczenie, rozwijają wiedzę o świecie oraz ćwiczą koncentrację uwagi. Dzięki próbom dopasowywania do siebie elementów doskonalą koordynację oko-ręka.

Co jest przysmakiem myszy? Czym żywią się żyrafy? Kto lubi banany? Atrakcyjny temat związany z życiem zwierząt dostarczy dzieciom wiele radości, a przy okazji nauczy je różnicowania kształtów i łączenia ze sobą elementów w pary. Dzięki zabawie z układanką maluchy będą miały okazję, by ćwiczyć sprawność rąk i precyzję ruchów.

Barwne ilustracje Gabrieli Bieniek-Zaremby zostały tak przygotowane, aby dziecko mogło samodzielnie ocenić, czy poprawnie wykonało zadanie. Pełne szczegółów obrazki z życia zwierząt przykuwają uwagę maluchów i zachęcają je do opowieści o życiu zwierzątek oraz sposobach zdobywania przez nie pokarmu, wzbogacając przy tym zasób słów dziecka.

Puzzle zostały wykonane z grubej tektury, aby łatwo było je chwycić małym rączkom.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Parametry:
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Grupa wiekowa:
12m+
Obudowa:
blister
Wymiary:
165x165 mm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: