Kapitan Nauka. Auta. Pierwsze puzzle

Symbol: 5904905917638
Dostępność: 60 szt.
27.92
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Grupa wiekowa:
12m+
Obudowa:
blister
Wymiary:
160x160 mm
Waga
0.15 kg
EAN:
5904905917638

Auta. Pierwsze puzzle (12+ mies.) to wyjątkowe układanki dla najmłodszych dzieci, które rozbudzają ciekawość świata maluszków, wspierają rozwój motoryki małej oraz mowy, dostarczając dzieciom mnóstwo okazji do naśladowania odgłosów i nazywania pojazdów. Powtarzanie dźwięków i słów to pierwszy krok w nauce mówienia.

W pudełku znajduje się 15 dwuelementowych układanek przedstawiających uwielbiane przez dzieci pojazdy: auto, traktor, koparkę, śmieciarkę czy skuter. Dzięki kolorowym ilustracjom zabawa z puzzlami uczy również odróżniania kolorów i kształtów oraz ćwiczy sprawność dłoni i palców.

W książeczce-harmonijce dołączonej do zestawu puzzli znajduje się mnóstwo pomysłów na zabawy, które będą zachęcać maluszka do naśladowania dźwięków i mówienia pierwszych słów. Sprawdźcie wspólnie z dzieckiem, które auto jedzie powoli, a które jest szybkie, jaki dźwięk wydaje betoniarka, a jaki śmieciarka, do której wpadają śmieci. A na koniec przeczytajcie zabawną historyjkę z autami w roli głównej.

Wszystkie elementy układanki zostały wykonane z grubej tektury i mają zaokrąglone rogi - w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Parametry:
Wydawnictwo:
Kapitan Nauka
Grupa wiekowa:
12m+
Obudowa:
blister
Wymiary:
160x160 mm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:
add-visit