Brak towaru

Kalejdoskop ucznia. Liczenie kl. 3 WSiP

Dostępność: 0 szt.
33.67
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Aniela Chankowska
Wydawnictwo:
WSiP
Stron:
80
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Format:
20,5x27,5 cm
Waga
0.15 kg
EAN:
9788302181849
Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w klasach 13, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane jako materiał dodatkowy (uzupełniający) w trakcie zajęć w szkole lub jako praca domowa.
Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki o objętości 80 stron, zachęcający uczniów do doskonalenia umiejętności matematycznych nabytych w czasie zajęć szkolnych.
Zgodnie z propozycją metody pracy prof. Jadwigi Hanisz zadania zostały zbudowane w taki sposób, aby uwzględniać:
włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń,
pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia,
ćwiczenie sprawności rachunkowej,
porządkowanie zdobytej wiedzy,
powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach,
wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę oraz umiejętności praktyczne.
Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycięcia przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji.
Parametry:
Autor:
Aniela Chankowska
Wydawnictwo:
WSiP
Stron:
80
Rok wydania:
2019
Oprawa:
broszurowa
Format:
20,5x27,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: