Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Jesteś wystarczająca. Odblokuj swoją moc i uwierz w siebie
Symbol:
Dostępność:
21
szt.
Cena:30.64
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Sylwia Petryna
Stron:
144
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
13,8x20,8
Data wydania:
2025-11-24
Status:
ZAPOS
Wydawca:
Sensus
Wydanie:
1
Waga
0.218 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788328927025
Czy znasz magiczną moc słowa "wystarczająca"?
Zanim rozpoczniesz lekturę, upewnij się, czy ta książka jest dla Ciebie. I o Tobie. Zastanów się i powiedz uczciwie: czy często myślisz "muszę bardziej, muszę więcej, muszę mocniej"? Czy karzesz się w głowie za bycie "nie dość" ― mądrą, spokojną, piękną, zgrabną? Nie dość silną? Nie dość wykształconą, doświadczoną? Czy gdzieś w głębi ducha czujesz, że dopiero kiedy staniesz się perfekcyjna, zasłużysz na akceptację, miłość i odpoczynek?
Jeśli czytając, to kiwasz głową, już wiesz ― ta książka powstała dla Ciebie.
Dla Ciebie i bardzo wielu innych kobiet, których życiem kieruje poczucie bycia niewystarczającą. Autorce poradnika towarzyszyło ono przez długie lata, aż do momentu, w którym sobie uświadomiła, że nie jest ― i pewnie nigdy nie będzie ― idealna (i wcale nie musi taka być!). Że wystarczy być... wystarczającą, by wreszcie poczuć się ze sobą komfortowo. Dobrze i spokojnie.
Czy Ty też chcesz się tak poczuć? W takim razie otwórz tę książkę i zacznij czytać.
Parametry:
Autor:
Sylwia Petryna
Stron:
144
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
13,8x20,8
Data wydania:
2025-11-24
Status:
ZAPOS
Wydawca:
Sensus
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.