• Jakość usług medycznych w.3

Autor Małgorzata Z. Wiśniewska
Wydawnictwo CeDeWu
Stron 304
Rok wydania 2021
63.19
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 3 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788381025294

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych.
Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego Zdrowie dla Pomorzan", oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej.
Wśród omówionych tematów:
rola i istota jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych
różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma
narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno o charakterze ogólnym, jak i specyficznym, np. metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock,
podstawowe modele doskonałości, a także idea i znaczenie takich inicjatyw jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia