Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu

Dostępność: 28 szt.
38.48 zł Brutto
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99 zł Brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł Brutto
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99 zł Brutto
  • Paczkomaty InPost 12.99 zł Brutto
  • Kurier DPD 14.99 zł Brutto
  • Kurier INPOST 14.99 zł Brutto
  • Kurier DPD Pobranie 19.99 zł Brutto
Więcej o produkcie
Autor:
Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen, Julie Hadwin
Wydawnictwo:
JAK
Stron:
300
Rok wydania:
2010
Oprawa:
broszurowa
Format:
16,5x23,5 cm
Waga
0.15 kg
EAN:
9788392974949
Teoria umysłu (proces czytania w umyśle) to intuicyjna zdolność do rozumienia własnych i cudzych stanów umysłowych. Dzięki tej umiejętności możemy odczytywać intencje innych ludzi w oparciu o akty ich zachowania lub wypowiedzi. Możemy nie tylko wyrazić proste pragnienia, oczekiwania, sądy i przekonania, ale także skomplikowane zależności pomiędzy stanami mentalnymi różnych osób, np. ja wiem, że ty wiesz, że ja wiem. Zdolność do czytania w umyśle jest konieczna, by rozumieć ironię czy humor, metaforę, sarkazm lub kłamstwo a więc to, co wykracza poza podstawowe znaczenie słów. U prawidłowo rozwijających się dzieci ta umiejętność kształtuje się spontanicznie w trakcie licznych epizodów wzajemnego zaangażowania i kontaktów społecznych, a jej rozwój nie wymaga specjalnej stymulacji. Jednakże dzieci, które nie nabyły jej w sposób naturalny, wymagają zastosowania specjalnych, sformalizowanych metod wspomagania rozwoju.
Parametry:
Autor:
Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen, Julie Hadwin
Wydawnictwo:
JAK
Stron:
300
Rok wydania:
2010
Oprawa:
broszurowa
Format:
16,5x23,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.