Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Praktyczny poradnik dla nauczycieli i rodziców
Symbol:
Dostępność:
6
szt.
Cena:40.50
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Patricia Howlin,Simon Baron-Cohen,Julie Hadwin
Stron:
300
Rok wydania:
2010
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2025-07-02
Status:
JEST
Wydawca:
JAK
Wydanie:
1
Waga
0.494 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788392974949
Teoria umysłu (proces czytania w umyśle) to intuicyjna zdolność do rozumienia własnych i cudzych stanów umysłowych. Dzięki tej umiejętności możemy odczytywać intencje innych ludzi w oparciu o akty ich zachowania lub wypowiedzi.
Możemy nie tylko wyrazić proste pragnienia, oczekiwania, sądy i przekonania, ale także skomplikowane zależności pomiędzy stanami mentalnymi różnych osób, np. ja wiem, że ty wiesz, że ja wiem. Zdolność do czytania w umyśle jest konieczna, by rozumieć ironię czy humor, metaforę, sarkazm lub kłamstwo a więc to, co wykracza poza podstawowe znaczenie słów. U prawidłowo rozwijających się dzieci ta umiejętność kształtuje się spontanicznie w trakcie licznych epizodów wzajemnego zaangażowania i kontaktów społecznych, a jej rozwój nie wymaga specjalnej stymulacji. Jednakże dzieci, które nie nabyły jej w sposób naturalny, wymagają zastosowania specjalnych, sformalizowanych metod wspomagania rozwoju.
Parametry:
Autor:
Patricia Howlin,Simon Baron-Cohen,Julie Hadwin
Stron:
300
Rok wydania:
2010
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2025-07-02
Status:
JEST
Wydawca:
JAK
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.