Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Kategorie
- Akademicka-fachowa
- Albumy
-
Artykuł szkolne i papiernicze
- Artykuły do pakowania prezentów
- Artykuły kreatywne
- Artykuły piśmiennicze
- Artykuły plastyczne i akcesoria
- Bloki, zeszyty
- Butelki termiczne, bidony, śniadaniówki
- Farby i przybory malarskie
- Gadżety
- Globusy i mapy
- Kalendarze
- Karnety, Pocztówki, Zakładki, Zawieszki
- Magnesy, pinezki, szpilki
- Masy do modelowania
- Notesy, skorowidze, wizytowniki
- Pamiętniki, notesiki
- Papiery i Etykiety
- Piórniki
- Piórniki, plecaki, torby, worki
- Plecaki
- Pomoc naukowa
- Portfele
- Pozostałe
- Przybory matematyczne
- Przybory szkolne
- Segregatory
- Teczki
- Tornistry
- Torby
- Upominki
- Urodziny i przyjęcia
- Worki szkolne
- Zszywacze, dziurkacze
- Audiobooki
- Encyklopedie
- Książki dla dzieci
- Książki dla młodzieży
- Klocki
- Klocki Playmobile
-
Literatura
- Aforyzmy
- Antropologia
- Archeologia
- Architektura
- Astrologia
- Astronomia
- Biografie
- Biznes, ekonomia, marketing
- Czasopisma
- Diety i zdrowe żywienie
- Dla dorosłych
- Dokument
- Dramat
- Dzienniki, pamiętniki
- Ekologia
- Ekonomia
- Ekonomia i biznes
- Erotyka
- Eseje
- Etyka
- Ezoteryka
- Fantastyka
- Felietony
- Film
- Filozofia
- Finanse
- Historia
- Historyczne
- Hobby
- Horror
- Humanistyka
- Humor
- Informatyka
- Inne
- Językoznawstwo
- Języki obce
- Klasyka obca
- Komiks
- Kryminał
- Kuchnia
- Kultura
- Legendy
- Listy
- Literatura faktu, reportaż
- Literaturoznawstwo
- Logistyka
- Malarstwo
- Marketing
- Medioznawstwo
- Medycyna
- Militaria
- Motoryzacja
- Muzyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
- Obyczajowa
- Opowiadania
- Opowieść
- Pamiętnik
- Parapsychologia
- Pedagogika
- Piękna
- Podróże
- Poezja
- Poezja, dramat
- Polityka, Politologia
- Popularnonaukowa
- Poradniki
- Powieść
- Prawo
- Proza
- Proza współczesna
- Przewodniki
- Przygodowa
- Psychiatria
- Psychologia
- Publicystyka
- Reklama
- Religia
- Romans
- Science Fiction
- Senniki
- Sensacja
- Socjologia
- Sport
- Sztuka
- Thriller
- Ukraińska
- Wiersze
- Wojenne
- Wróżbiarstwo
- Wspomnienia
- Współczesna
- Wywiady
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Zdrowie i uroda
- Zwierzęta
- Logopedia, Pedagogika, Dydaktyka
- Gry
- Języki obce
-
Lego®
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Batman
- Boost
- City
- Classic
- Creator
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Elves
- Flowers
- Friends
- Functions
- Harry Potter
- Gabby's Dollhouse
- Icons
- Ideas
- Indiana Jones
- Juniors
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Mindstorms
- Minecraft
- Minions
- Ninjago
- Lego Dodatki
- Opakowania Zbiorcze
- Speed Champions
- Star Wars
- Super heroes
- Super Mario
- Technic
- Trolls
- Vidiyo
- Puzzle
- Komiksy i Manga
- Książki na prezent
- Kartografia i przewodniki
- Historia
- Podręczniki
- Słowniki
- Literatura obcojęzyczna
- Zabawki
- Nowości
- Polecamy
- Lektury szkolne
- Nagrody Szkolne 2025
- Wyprzedaże do -90%
- Kontakt
-
Kategorie
-
Artykuły do pakowania prezentów
-
Artykuły kreatywne
-
Artykuły piśmiennicze
-
Artykuły plastyczne i akcesoria
-
Bloki, zeszyty
-
Butelki termiczne, bidony, śniadaniówki
-
Farby i przybory malarskie
-
Gadżety
-
Globusy i mapy
-
Kalendarze
-
Karnety, Pocztówki, Zakładki, Zawieszki
-
Magnesy, pinezki, szpilki
-
Masy do modelowania
-
Notesy, skorowidze, wizytowniki
-
Pamiętniki, notesiki
-
Papiery i Etykiety
-
Piórniki
-
Piórniki, plecaki, torby, worki
-
Plecaki
-
Pomoc naukowa
-
Portfele
-
Pozostałe
-
Przybory matematyczne
-
Przybory szkolne
-
Segregatory
-
Teczki
-
Tornistry
-
Torby
-
Upominki
-
Urodziny i przyjęcia
-
Worki szkolne
-
Zszywacze, dziurkacze
-
Aforyzmy
-
Antropologia
-
Archeologia
-
Architektura
-
Astrologia
-
Astronomia
-
Biografie
-
Biznes, ekonomia, marketing
-
Czasopisma
-
Diety i zdrowe żywienie
-
Dla dorosłych
-
Dokument
-
Dramat
-
Dzienniki, pamiętniki
-
Ekologia
-
Ekonomia
-
Ekonomia i biznes
-
Erotyka
-
Eseje
-
Etyka
-
Ezoteryka
-
Fantastyka
-
Felietony
-
Film
-
Filozofia
-
Finanse
-
Historia
-
Historyczne
-
Hobby
-
Horror
-
Humanistyka
-
Humor
-
Informatyka
-
Inne
-
Językoznawstwo
-
Języki obce
-
Klasyka obca
-
Komiks
-
Kryminał
-
Kuchnia
-
Kultura
-
Legendy
-
Listy
-
Literatura faktu, reportaż
-
Literaturoznawstwo
-
Logistyka
-
Malarstwo
-
Marketing
-
Medioznawstwo
-
Medycyna
-
Militaria
-
Motoryzacja
-
Muzyka
-
Nauka i technika
-
Nauki humanistyczne
-
Obyczajowa
-
Opowiadania
-
Opowieść
-
Pamiętnik
-
Parapsychologia
-
Pedagogika
-
Piękna
-
Podróże
-
Poezja
-
Poezja, dramat
-
Polityka, Politologia
-
Popularnonaukowa
-
Poradniki
-
Powieść
-
Prawo
-
Proza
-
Proza współczesna
-
Przewodniki
-
Przygodowa
-
Psychiatria
-
Psychologia
-
Publicystyka
-
Reklama
-
Religia
-
Romans
-
Science Fiction
-
Senniki
-
Sensacja
-
Socjologia
-
Sport
-
Sztuka
-
Thriller
-
Ukraińska
-
Wiersze
-
Wojenne
-
Wróżbiarstwo
-
Wspomnienia
-
Współczesna
-
Wywiady
-
Zarządzanie
-
Zdrowie
-
Zdrowie i uroda
-
Zwierzęta
-
Animal Crossing
-
Architecture
-
Art
-
Avatar
-
Batman
-
Boost
-
City
-
Classic
-
Creator
-
Disney
-
Disney Princess
-
Dots
-
Dreamzzz
-
Duplo
-
Elves
-
Flowers
-
Friends
-
Functions
-
Harry Potter
-
Gabby's Dollhouse
-
Icons
-
Ideas
-
Indiana Jones
-
Juniors
-
Jurassic World
-
MARVEL
-
Mickey and Friends
-
Mindstorms
-
Minecraft
-
Minions
-
Ninjago
-
Lego Dodatki
-
Opakowania Zbiorcze
-
Speed Champions
-
Star Wars
-
Super heroes
-
Super Mario
-
Technic
-
Trolls
-
Vidiyo
Artykuł szkolne i papierniczeLiteraturaLego® -
- Nowości
- Polecamy
- Lektury szkolne
- Nagrody Szkolne 2025
- Wyprzedaże do -90%
- Kontakt
-
- Ulubione
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0.00 złCena uwzględnia rabaty
-



Jak stworzyć strategię marki z chatgpt i odnieść sukces w biznesie
- Odbiór osobisty 0
- DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
- Paczkomaty InPost 12.99
- Kurier DPD 14.99
- Kurier INPOST 14.99
- Kurier DPD Pobranie 19.99
Masz wiedzę.
Teraz czas pokazać ją światu.
"Po przeczytaniu tej książki zrozumiesz, że silna marka to nie przypadek, tylko dobrze ułożony plan.
Wszystko staje się jasne: jak mówić, do kogo i po co. Do tego AI przestaje przerażać,
a zaczyna pomagać. Totalnie obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce działać świadomie
i osiągnąć fenomenalny sukces swojej marki".
Mery Piotrowska - prowadząca program Porządek musi być w Canal+
"To nie jest kolejna książka o „budowaniu marki". To instrukcja krok po kroku, pełna struktur
i schematów opartych na doświadczeniu autorek. Idealna dla tych, którzy chcą zbudować,
naprawić lub ulepszyć swoją strategię. Wyjątkowo praktyczne zastosowanie AI w marketingu".
Erwin Gałan - strateg reklamowy, ekspert marketingu i social mediów
O Autorkach
Karina Misztal - strateg reklamowy, coach biznesowy z akredytacją ICF (International Coaching
Federation) i założycielka marki Spełniona. Od zera stworzyła dochodowy biznes online oparty na
wiedzy, marce i systemowym podejściu do produktywności. Pracuje z globalnymi markami, takimi jak
Netflix, Vogue, PepsiCo czy Revolut Business. Laureatka nagrody „Sukces w Szpilkach" i jedna z TOP
30 twórczyń biznesowych „Forbes Women".
Gosia Siedlik - ekspertka AI w marketingu, specjalizuje się w wykorzystaniu ChatGPT i Canvy
w tworzeniu produktów cyfrowych. Prowadzi szkolenia, kursy online i warsztaty, wspierając rozwój
firm i marek osobistych. Współpracowała m.in. z RocketJobs, JustJoinIT i Dove. Była trenerką projektu
„Write Your Future" z Lancôme i prowadziła prelekcje na Mobile Trends AI Edition i Carpathian AI Summit.
Nie musisz być ekspertem od AI ani zatrudniać agencji, by zbudować silną markę. Wystarczy, że wiesz,
kim jesteś i co oferujesz, a także jak to przekazać.
Czy można zbudować spójną, silną i dochodową markę bez agencji, wieloletniego doświadczenia i dużego budżetu? Karina Misztal i Małgorzata Siedlik udowadniają, że tak. Ich nowa publikacja „Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT" to pierwsza na polskim rynku książka, która łączy współczesne podejście do tworzenia marki osobistej i eksperckiej z praktycznym wykorzystaniem sztucznej inteligencji - bez marketingowego żargonu i bez zbędnej teorii.
W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu, gdzie 70% strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, umiejętność formułowania precyzyjnych promptów staje się kluczowa. Wiele osób napotyka trudności w efektywnym wykorzystaniu AI ze względu na brak technicznego przygotowania. Ta książka jest odpowiedzią na te wyzwania, oferując praktyczne narzędzia i wskazówki, które pozwalają na skuteczne wykorzystanie ChatGPT w budowaniu marki.
Nie jest to jednak kolejny przewodnik o AI, ani kolejna książka o marce. To coś znacznie więcej - uporządkowana, interaktywna ścieżka, która prowadzi od pomysłu do rzeczywistej strategii, wspieranej przez narzędzia dostępne dla wszystkich. Każdy rozdział to zaplanowany etap transformacji - nie tylko biznesowej, ale także osobistej. To książka, która tłumaczy, jak zarabiać na wiedzy, jak tworzyć strategię bez zgadywania i jak współpracować z AI nie po to, by nas zastąpiła, ale by wzmocniła nasze pomysły. Autorki łączą w niej swoje doświadczenie (a także kobiecą intuicję) z technologiczną precyzją.
Ta książka uczy, jak tworzyć markę ekspercką, która opiera się na spójnych wartościach, mocnym
przekazie i precyzyjnym adresowaniu potrzeb idealnego klienta.
Zawarte w książce autorskie narzędzie z generatorem komend ChatGPT wspiera każdy etap pracy
nad marką - od jej tożsamości, aż po język komunikacji. To system stworzony po to, by przeprowadzić
Cię od pomysłu do spójnej strategii, która nie zostaje na papierze, tylko działa w realnym świecie.
Dla kogo jest ta książka?
dla tych, którzy chcą wystartować z marką od zera - świadomie i nowocześnie,
dla twórców, ekspertów i właścicieli firm, którzy chcą odświeżyć swój przekaz,
dla każdego, kto chce zacząć korzystać z narzędzi AI.
Publikacja powstała z myślą o wsparciu kobiet w ich odwadze do budowania swojej niezależności i sukcesu. Jej adresatami są przede wszystkim przedsiębiorczynie, freelancereki, właścicielki małych firm, a także studentki. Publikacja k nie ogranicza się jedna w swoim przekazie tylko do kobiet - skorzystać z zawartej w niej wiedzy może każdy a wiele grup społecznych znajdzie tu cenne dla siebie informacje. Freelancerzy poszerzą swoją wiedzę na temat tego, jak zbudować markę osobistą i zdobywać lepszych klientów. Właściciele małych firm, znajdą tu informację jak przemyśleć swój przekaz i działania od nowa. Studenci kierunków biznesowych i kreatywnych zyskają przewagę dzięki praktycznym umiejętnościom pracy ze sztuczną inteligencją. Zespoły marketingowe nauczą się jak skutecznie wdrożyć AI do codziennej pracy. Natomiast edukatorzy i trenerzy zdobędą wiedzę jak pokazywać nowoczesne, etyczne i efektywne podejście do marki. Ta pozycja może stać się inspiracją do pracy własnej, a nawet punktem wyjścia do badań nad rolą AI w tworzeniu współczesnych marek. Książka pokazuje, jak zintegrować narzędzia AI w sposób efektywny, rozwija kompetencje strategiczne i uczy komunikacji opartej na wartościach i autentyczności.
Co wyróżnia tę książkę?
Praktyczne narzędzia: Autorskie narzędzie z generatorem komend ChatGPT oraz w formie arkusza Google, które pozwala natychmiast przekuć pomysły w konkretne, trafne zapytania do AI.
Ćwiczenia coachingowe i narzędzia strategiczne - w książce wykorzystano m.in. filozofię Ikigai, metodę Walta Disneya, WRAP, SPVEM czy technikę „redefinicji porażki" Tony'ego Robbinsa.
Inspirujące przykłady z kultury i życia - od Netflixa i TEDów, przez J.K. Rowling, aż po model Złotego Kręgu Simona Sineka - wszystko po to, by pomóc czytelnikowi znaleźć własny głos i wyróżnić się w świecie, który premiuje autentyczność.
Przystępny język i logika działania - zero pustych haseł. Każde ćwiczenie prowadzi do konkretnego efektu: lepszego komunikatu, strategii, decyzji.
Publikacja pokazuje, jak wykorzystać narzędzia AI (np. ChatGPT) do analizy, tworzenia komunikatów, person marketingowych, strategii treści czy komunikacji wartości. Zawarte w książce wskazówki pomagają zrozumieć, czym różni się dobre polecenie dla AI od słabego - i jak dzięki precyzji języka zyskać konkretne, realne rezultaty. Tu sztuczna inteligencja została wykorzystana w służbie marki.
To pierwsza na rynku książka, która uczy, jak tworzyć markę ekspercką bez agencji i specjalistów, jak pisać prompty, które mają sens i cel oraz jak krok po kroku budować strategię, która „nie zostaje na papierze".
-
Polecamy
-
Produkty podobne