Jak nie bać się przyszłości. Kluczowe kompetencje jutra, które warto rozwijać już dziś

Dostępność: 21 szt.

Cena: 60.74

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Frederik G. Pferdt
Stron:
280
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,1x21,5
Data wydania:
2025-08-08
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Katarzyna Mironowicz
Waga
0.372 kg
EAN:
9788382316117

To książka, która wyrywa cię ze strefy komfortu i pokazuje, jak kształtować swoją przyszłość.

Autor, dr Frederik G. Pferdt, były Chief Innovation Evangelist w Google, doskonale rozumie, jak ważne jest podejmowanie świadomych decyzji. Przez wiele lat pomagał ludziom dostosować się do zmieniającego się świata, a teraz dzieli się zdobytym doświadczeniem.

Pferdt koncentruje się na rozwoju kompetencji, które pozwalają nie tylko przygotować się na przyszłość, ale także aktywnie ją kształtować. Jego książka dzięki praktycznym ćwiczeniom i przykładom uczy, jak podejmować mądre decyzje i wykorzystywać zmiany na swoją korzyść - zarówno w życiu codziennym, jak i w pracy.

To skarbnica perełek, z których każda może zmienić nasze myślenie. Frederik Pferdt dzieli się zdobytą przez lata mądrością opartą na własnych doświadczeniach. W ten sposób pomaga nam budować wyjątkową wizję przyszłości. -Amy C. Edmondson, profesor przywództwa i zarządzania w Harvard Business School, autorka książki Dobre porażki

Przyszłość ma wiele twarzy. Nie jest własnością Google'a, sztucznej inteligencji ani nikogo innego. Należy wyłącznie do osób gotowych ją kształtować i sprawić, by stała się rzeczywistością. Inspirująca, praktyczna i aktualna książka, którą warto się dzielić. -Seth Godin, autor książki To jest marketing!

Frederik G. Pferdt- jako pierwszy główny specjalista ds. innowacji w Google'u stworzył kulturę kreatywności, która cieszy się uznaniem na całym świecie. Założył Google Innovation Lab, gdzie przeszkolił dziesiątki tysięcy pracowników Google'a w zakresie projektowania i prototypowania przełomowych pomysłów, a także przez ponad dekadę prowadził pionierskie zajęcia z zakresu innowacji i kreatywności na Uniwersytecie Stanforda. Współpracował z dziesiątkami międzynarodowych agencji rządowych, organizacji i firm, od Organizacji Narodów Zjednoczonych przez NASA po NBA. Jego działalność została doceniona między innymi przez „Fast Company", „Harvard Business Manager", „Der Spiegel" i BBC News. Urodzony w Niemczech, mieszka z rodziną w Santa Cruz w Kalifornii.

Parametry:
Autor:
Frederik G. Pferdt
Stron:
280
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,1x21,5
Data wydania:
2025-08-08
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Katarzyna Mironowicz
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie