Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
60 ĆWICZEŃ DLA DZIECI W WIEKU 3-12 LAT Dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego (czyli zaburzeniami integracji sensorycznej) mogą gorzej radzić sobie w interakcjach z nauczycielami, rówieśnikami, a nawet rodzicami.Przetwarzanie sensoryczne to normalny proces, który występuje u każdego człowieka. Wszystkim nam zdarzają się lepsze i gorsze dni, ale dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej czasami odbierają bodźce zmysłowe tak intensywnie, że utrudnia im to codzienne funkcjonowanie. W ich oczach drobne trudności mogą urastać do rangi poważnych problemów. Dzieci te mają kłopot z samoregulacją, którą na szczęście można usprawnić! Właśnie w tym pomaga książka dr Stephanie M. Foster, terapeutki zajęciowej z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem. Składa się ona z dwóch części. Z części pierwszej dowiesz się, czym jest przetwarzanie sensoryczne i jak zachowują się dzieci, u których jest ono zaburzone. Autorka przybliża tu także pojęcie samoregulacji i wyjaśnia, na czym polega praktyka uważności. W części drugiej znajdziesz 60 przyjemnych i ciekawych ćwiczeń do pracy z dzieckiem z zaburzoną integracją sensoryczną. Zaspokoją one potrzeby sensoryczne twojego dziecka, a także pomogą mu poprawić samoregulację i nauczyć się uważności. W rezultacie ono: zacznie odczuwać radość i spokój; pogłębi współczucie; rozwinie wyobraźnię i kreatywność; poprawi umiejętność koncentracji; • zwiększy pewność siebie.
Parametry:
Autor:
Stephanie M. Foster
Stron:
136
Rok wydania:
2024
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
19x24,5
Data wydania:
2024-03-12
Status:
JEST
Wydawca:
GWP ELŻBIETA ZUBRZYCKA
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Sugiero Joanna
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.