Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Informatyka i programowanie. Megazadania. 7-11 lat. Minecraft
Symbol:
Dostępność:
50
szt.
Cena:20.84
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Waga
0.234 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788329100724
Witajcie w niesamowitym świecie informatyki, kodowania i...Minecrafta!
„Minecraft. Informatyka i programowanie. Megazadania. 7-11 lat" to książka, która pomaga młodym fanom Minecrafta odkryć tajemnice komputerów, poznać podstawy kodowania i nauczyć się bezpiecznego poruszania po świecie online. Jest idealna dla dzieci 7-11 lat (ale starsi też znajdą tu coś dla siebie!).
Zeszyt pełen jest rzetelnej, sprawdzonej, a przy tym odpowiednio podanej wiedzy, a także angażujących zadań. Każde z nich punktowane jest szmaragdami, które na ostatniej stronie można „wymieniać" na przedmioty w grze. Czytelnicy będą budować, analizować i projektować, a zdobyte umiejętności wykorzystają w praktyce - tworząc własne projekty w Minecraftcie. Każdy rozdział kończy się miejscem na naukowe notatki, komentarze związane z projektami i podsumowanie przygód.
To doskonałe wprowadzenie do świata informatyki i programowania - z najlepszą grą wszech czasów jako przewodnikiem! W serii ukazały się także książki poświęcone innym zagadnieniom, w tym matematyce, technologii i projektowaniu czy naukom przyrodniczym. Warto mieć wszystkie!
Parametry:
Autor:
Tom Bolton
Stron:
72
Rok wydania:
2025
Oprawa:
twarda
Format:
21x29,5
Data wydania:
2025-09-01
Status:
Nowość
Wydawca:
HarperKids
Wydanie:
1
Seria:
Minecraft
Tłumaczenie:
Anna Hikiert-Bereza
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.