-
Informatyka SP 2 Teraz bajty MIGRA
Symbol:
17.58
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 15 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788394266431 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
W zakresie treści i metod nauczania w materiale ćwiczeniowym jest zachowany zintegrowany system nauczania. Materiał zawiera ponad 180 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - szybko je przyswoić. Uczeń wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwala wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. rozpoznaje figury geometryczne, wykonuje proste działania matematyczne i ćwiczenia ortograficzne, tworzy proste prezentacje multimedialne i rysunki na wybrany temat związany z edukacją przyrodniczą i społeczną.
W klasie drugiej uczeń kontynuuje pracę w środowisku programowania Baltie steruje czarodziejem na ekranie w trybie Czarowanie, ale także układa polecenia dla czarodzieja, tworząc proste programy w trybie Programowanie.
W klasie drugiej uczeń kontynuuje pracę w środowisku programowania Baltie steruje czarodziejem na ekranie w trybie Czarowanie, ale także układa polecenia dla czarodzieja, tworząc proste programy w trybie Programowanie.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.