• Influencerka

Autor Ellery Lloyd, Aga Zano
Wydawnictwo Marginesy
Stron 328
Rok wydania 2022
Oprawa broszurowa
26.80
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 10 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788367022781

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
Milion ludzi na całym świecie pokochało Emmy Jackson za pokazywanie macierzyństwa bez filtra: czasu pełnego nieprzespanych nocy, wiecznego bałaganu i plam z jedzenia na wszystkich ubraniach. Autentyczna i szczera do bólu Najnajmama stała się dla wielu kobiet wsparciem i inspiracją, a jej profil na Instagramie codziennie jest zasypywany pełnymi uwielbienia komentarzami.
To pozornie prawdziwe życie okazuje się jednak pieczołowicie zaplanowanym działaniem marketingowym, którego koszty często ponoszą najbliżsi Emmy. W dodatku obserwują ją nie tylko fani. Każdemu jej działaniu, każdej zamieszczanej informacji obsesyjnie przygląda się pałająca żądzą zemsty kobieta, gotowa zamienić życie influencerki w koszmar. Czy mąż Emmy i jej agentka zdołają zapobiec tragedii?
Jak wiele można zrobić dla popularności? Kogo i co poświęcić? Czy istnieje granica internetowego ekshibicjonizmu?
Przeczytałam Influencerkę w kilka wieczorów. Wciągająca, bardzo oryginalna powieść.
Clare Mackintosh, autorka Dublerki
Jestem zachwycona. Lloyd znakomicie pokazuje zagrożenia, które niesie ze sobą popularność na Instagramie. Intrygujące i przerażające zarazem.
Harriet Tyce, autorka Krwawej pomarańczy
Jeszcze nikt nie pokazywał mediów społecznościowych od tak mrocznej strony.
Samantha Downing, autorka Mojej doskonałej żony
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia