Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej

Dostępność: 8 szt.
55.13
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Stron:
272
Rok wydania:
2018
Oprawa:
broszurowa
Format:
16,5x24 cm
Waga
0.15 kg
EAN:
9788381601559
Myszka Miki, Star Wars, Christian Louboutin, Andy Warhol to tylko niektóre z ikon popkultury wybrane przez autorkę w celu pokazania, jak regulacje prawne ? czasem sprytnie zinterpretowane ? przyczyniły się do wykreowania koncernów, wytwórni, przedsiębiorstw, nazwisk, postaci czy symboli.
Książka zawiera bogato ilustrowane opisy najciekawszych spraw sądowych, sporów oraz zjawisk społecznych związanych z ochroną dóbr niematerialnych w obszarze kultury popularnej. Z lektury czytelnik dowie się m.in. dlaczego Myszka Miki może być chroniona wiecznie.
Publikacja pokazuje też kwestie wykorzystywania ikon popkultury poza pierwotnym obszarem ich istnienia, gdzie stają się pożądanym atrybutem działalności rynkowej przedsiębiorców i producentów, umożliwiają rozpoznawalność marek lub też nadają im prestiż.
Parametry:
Autor:
Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Stron:
272
Rok wydania:
2018
Oprawa:
broszurowa
Format:
16,5x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: