Idę do szkoły. Litery. Karty do kaligrafii

Dostępność: 45 szt.
29.05
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
praca zbiorowa
Wydawnictwo:
Demart
Stron:
96
Rok wydania:
2023
Oprawa:
pudełko
Waga
0.15 kg
EAN:
9788379126750

Co zrobić, żeby dziecko nie zniechęciło się do nauki pisania liter? Zachęcić je atrakcyjną formą poręcznych, idealnie dopasowanych do dłoni dziecka kolorowych kart kaligraficznych!

Zestaw 48 dwustronnych kart, na których znajdują się 44 litery (te same, które dziecko poznaje w klasie pierwszej) ułożone w porządku alfabetycznym, to doskonałe narzędzie do:

- rozwijania umiejętności motoryki małej dzieci, czyli sprawności dłoni i palców,

- stymulacji precyzji ruchów,

- rozwoju koordynacji wzrokowo-ruchowej,

- regulacji napięcia mięśniowego w obrębie dłoni i obręczy barkowej.

Na każdej karcie znajduje się prezentacja litery drukowanej i pisanej wraz z zaznaczonym kierunkiem pisania. Umieszczony obok rysunek grafomotoryczny pozwala na rozruszanie dłoni i palców tak, aby płynnie przejść do ćwiczeń pisania danej litery w liniaturze po śladzie i samodzielnie, a na koniec do różnorodnych połączeń literowych w wyrazach i całych zdaniach.

Dołączony do pudełka pisak suchościeralny pozwala na wielokrotne trenowanie pisania liter, wyrazów i całych zdań, a tym samym przyczynia się do niezrażania się, że coś poszło nie tak, i osiągnięcia sukcesu w nauce pisania!

Na ostatnich kartach znajdują się propozycje ćwiczeń podsumowujących znajomość samogłosek i spółgłosek.

Karty są przeznaczone dla dzieci prawo- i leworęcznych.

Parametry:
Autor:
praca zbiorowa
Wydawnictwo:
Demart
Stron:
96
Rok wydania:
2023
Oprawa:
pudełko
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: