• Gra i układanka logiczna Tęcza

Wydawnictwo BS Toys
Grupa wiekowa 6+
Obudowa pudełko
Wymiary 220x220 mm
158.68
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 2 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 8717775443728

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon

Drewniana gra i układanka logiczna z kolorowymi kartami zadań. Gracz ma za zadanie ułożyć z drewnianych klocków rozmaite konstrukcje 2D lub 3D odtwarzając rysunki przedstawione na kartach. Gra ćwiczy spostrzegawczość , pamięć, refleks. Zadania z kart można układać samodzielnie albo grać z przyjaciółmi układając na czas to samo zadanie " kto pierwszy ten lepszy" lub każdy losuje kartę z dowolnego stopnia trudności.

Polecamy: Grajcie o zwycięstwo kart- przykładowa rozgrywka poniżej.

Zestaw zawiera: 64 drewniane elementy tęczy, 40 dwustronnych kart (razem 80 zadań) 4 stopnie trudności.

Wiek 6+

Przygotowanie gry:

1. Każdy z graczy otrzymuje zestaw tęczy każdego koloru.

2. Karty potasuj i połóż na środku stołu.

Cel gry:

1. Zadaniem gracza jest ułożenie elementów tęczy zgodnie z rysunkiem na karcie. Kto pierwszy ułoży wzór poprawnie zaklepuje kartę i bierze ją do siebie. Gracz, który jako pierwszy uzbiera 10 kart wygrywa rozgrywkę.

Etapy gry:

1. Jeśli chcesz rozegrać trudniejszą partię graj kartami z 3 lub 4 kropkami. Jeśli chcesz rozegrac łatwiejszą partię graj kartami z 1 lub 2 kropkami.

2. Dowolny gracz odkrywa pierwszą kartę ze stosu. Każdy z graczy stara się szybko ułożyć elementy tęczy zgodnie z rysunkiem na odkrytej karcie. Gracz, który ułoży prawidłowo wzór jako pierwszy zaklepuje kartę, wygrywa rundę i zabiera kartę do siebie

3. Wzory z linią na kartach należy stawiać na stole, a wzory bez linii układać płasko na stole.

4. Karna karta. Jeśli gracz zaklepał kartę ale zrobił to za wcześnie lub ułożony przez niego wzór jest niezgodny z rysunkiem na karcie wówczas musi oddać jedną ze swoich kart. Oddaną kartę oraz pierwszą kartę ze stosu należy położyc pod spód stosu i rozpocząć kolejną rundę. Jeśli gracz nie ma jeszcze swoich kart , to traci kolejkę.

5. Wspólnie oglądajcie swoje układanki i sprawdzajcie zgodność ze wzorem na karcie.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia