Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Star Wars: Bitwa o Hoth to dynamiczna gra figurkowa, w której pokierujesz armią Imperium Galaktycznego albo dzielnymi oddziałami Sojuszu Rebeliantów. Udowodnij wyższość nad swoim przeciwnikiem, mądrze planując rozkazy i dostosowując strategię do zmiennych warunków pola bitwy. Ale nie trać czujności, bo los potrafi czasem pokrzyżować nawet najlepszy plan...
Na czym to polega?
Podczas rozgrywek w Bitwę o Hoth korzystamy z Księgi scenariuszy i rozgrywamy bitwy według opisanych w niej zasad.
Celem gry jest zdobycie określonej liczby medali (zazwyczaj od 4 do 5 w zależności od warunków zwycięstwa wybranego scenariusza).
Ponadto niektóre scenariusze zawierają sekcję z zasadami specjalnymi, w których opisano specjalne warunki zwycięstwa
Medale zdobywamy za eliminowanie wrogich jednostek, a w niektórych przypadkach także za przejmowanie i utrzymywanie konkretnych kafelków terenu lub realizowanie określonych wytycznych.
Jednostki mogą wykonywać ruch lub atakować tylko wtedy, gdy otrzymają rozkaz.
Aby wydawać rozkazy swoim jednostkom (a czasem aktywować też dodatkowe efekty) wykorzystujemy karty dowodzenia.
Tura gracza składa się z zagrania wybranej karty dowodzenia z ręki, poruszenia jednostkami objętymi rozkazem oraz rozpatrzenia ataku z wykorzystaniem specjalnych kości. Następnie dobieramy kolejną kartę dowodzenia, a tura przechodzi na kolejną osobę.
Zawartość:
74 figurki
dwustronna plansza
50 kart dowodzenia
10 kart wsparcia
6 kości ataku
19 dwustronnych kafelków terenu
3 kafelki konstrukcji
16 żetonów
4 stojaki na karty
3 arkusze pomocy
instrukcja
księga scenariuszy
4 dzienniki kampanii
Wiek:+8
Ilość graczy:2 - 8 osób
Czas rozgrywki:30 minut
Parametry:
Format:
37x23,8
Data wydania:
2025-09-09
Status:
Nowość
Wydawca:
Rebel
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.