Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw..

Dostępność: 7 szt.
21.68
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Joanna Bednarz, Sylwia Pangsy-Kania, Hanna Treder
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Stron:
202
Rok wydania:
2021
Oprawa:
karton
Waga
0.15 kg
EAN:
9788382061307
Wiele podmiotów gospodarczych w poszukiwaniu ścieżek własnego rozwoju rozważa możliwość podjęcia działalności na rynkach zagranicznych. Takie decyzje stanowią duże wyzwanie dla przedsiębiorstw, ponieważ prowadzenie działalności handlowej na obcych rynkach w otoczeniu nasilającej się konkurencji międzynarodowej wymaga dogłębnego zbadania wielu aspektów oraz dostosowania własnych założeń strategicznych do mechanizmów rynkowych właściwych dla współczesnej gospodarki światowej. Zjawisko umiędzynarodowienia podmiotów gospodarczych jest charakterystyczną cechą działalności przedsiębiorstw w każdym kraju, niezależnie od ich usytuowania geografcznego, co pozwala spojrzeć na problematykę badawczą jako na uniwersalną, ważną i aktualną. []
Zdaniem Autorek sprostanie wyzwaniom otwartej konkurencji przez przedsiębiorstwa krajowe na rynku europejskim oraz rynkach międzynarodowych bezpośrednio zależy od zbudowania i utrzymania przewagi konkurencyjnej nad innymi uczestnikami rynku międzynarodowego. Tymczasem jednym z głównych warunków jej osią-gnięcia jest dobre rozpoznanie międzynarodowego otoczenia oraz identyfiacja jego najważniejszych cech. Analizie poddano wybrane aspekty działalności przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, takie jak: przesłanki ekspansji zagranicznej, instrumenty stosowane w ramach strategii przedsiębiorstwa, sposoby ograniczenia ryzyka transakcyjnego, dobór właściwych metod i technik marketingowych oraz aktywność przedsiębiorstw w obszarze przedsięwzięć innowacyjnych. []
Dzięki temu książka kreuje pewne novum poznawcze, mające również istotną wartość aplikacyjną chociażby dla przedsiębior-ów rozpatrujących możliwość podjęcia działalności na rynkach zagranicznych.
Z recenzji dr hab. Aliny Gryni
Parametry:
Autor:
Joanna Bednarz, Sylwia Pangsy-Kania, Hanna Treder
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Stron:
202
Rok wydania:
2021
Oprawa:
karton
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: